Elmúlt

2010. Augusztus 7-8.

Nyári Scirocco tali, azaz:
10 éves a Scirocco Klub - jubileumi találkozó Alsóörsön

A 10 év alatt több mint negyven Sciroccco találkozót és más eseményt szerveztünk nektek. Az ország számos pontjára kirándult a kis Sciroccos csapat, sőt külföldi találkozókra is ellátogattunk. Voltunk egészen kicsik, csak magunk, voltunk Corradosokkal, Golfosokkal, a tököli reptéren több mint 300 VW/Audit láttunk vendégül a gyorsulási versenyen. Úttörők voltunk a hazai VW társadalom/klubélet kialakításában, aztán az elmúlt időszakban újra inkább családiasabb Sciroccos eseményekre invitálunk benneteket. Most, reményeink szerint ismét többen gyűlünk össze. Meghívtunk sokakat, akik valaha megfordultak a Klub házatáján, volt Sciroccosokat, barátokat, akikkel esetleg már évek óta nem találkoztunk.
Alsóörs nem csak a szeretett autóinkról fog szólni, hanem a Scirocco által összehozott baráti társaságról, az emberekről.

Nem baj, ha még/már nem tudsz jönni sircivel. Nem baj, ha csak az egyik napra jössz, csak gyere, ünnepeljünk együtt. Lesznek Sciroccos ajándékok, pólók stb. Kiváló kemping, strand+medence, étkezési lehetőségek és várhatóan a mostaninál naposabb idő.

Már péntektől rendelkezésre áll a lefoglalt rész számunkra (bejárattól balra, a két vizes blokk közötti füves szakasz), tehát már akkortól tudtok jönni és csatlakozni az előcsapathoz.

Aki csoportos vonulás párti, azzal szombaton reggel találkozunk Budapesten, az M1-M7 kivezetőjénél (volt Osztyapenko), az első kút (ÖMV) parkolójában, 9 órától.
Tehát az 56-osok terére ne menjen senki!( a korábbi Felvonulási térre )
Pontosan 9.30-kor indulunk az autópályán (tehát matricáról kell előtte gondoskodni).

Alsóörsre érve a 71-esen végig át kell hajtani a városon, elhagyod a helységnévtáblát és utána lesz egy nagy tábla, jelezve az Európa Kempinget balra. Terv szerint 11 óra körül gurulunk tovább a közeli Balatonfüredre (tehát nem megyünk be a kempingbe még) egy kis felvonulásra. Aki már ott van, vagy egyénileg jön, kérjük, csatlakozzon hozzánk a kempinghez vezető kis úton, itt találkozunk. Dél tájban jövünk vissza és utána történik a beléptetés. A minél gyorsabb haladás érdekében a recepción elkérik az igazolványokat, és később kaptok egy belépőkártyát és az autóra egy matricát.
13 óra után már nem lehet behajtani kocsival a csendes pihenő miatt (15 óráig)! Délután nem lesz autós program, csak strandolás és lazulás. Persze tombolát, pólót lehet venni és tölteni a szavazó cetliket, a kvízt folyamatosan.
Este lesznek a kiértékelések, díjátadók, ünnepség.

Tervezett útvonal.

Európa Kemping:

Alsóörs és Palóznak határában lévő nagy, mégis családias hangulatú nyaralóhely. Ápolt, rendezett parcellák, tiszta vizesblokkok jellemzik a hangulatos kempinget. A strandon lévő gyermekmedencén kívül egy élménymedence várja a kicsiket és a nagyokat. Nagy strandterület ingyenesen használható csúszda, különféle vízisportok, strandröplabda, streetball, teniszpálya garantálja a szabadidő aktív eltöltését. A kempingben büfé, söröző, újság- és ajándékbolt van, az éttermek hosszú sora pedig alig pár lépésnyire található a kempingtől.
Figyelem, tűzgyújtási tilalom van, a nemzeti park közelsége miatt, csak grillezni lehet!

Árak (nekünk 30% kedvezménnyel): Látogatói jegy (olyan autós, aki nem alszik ott, csak napközben csatlakozik a társasághoz, esetleg csak külsős néző) 1.000,- Ft.
1 felnőtt + 1 sátor + 1 autó + idegenforgalmi adó = 2.000,- Ft/éj
2 felnőtt + 1 sátor + 1 autó + 2 x idegenforgalmi adó = 3.200,- Ft/éj

Mobilház (faház) bérlése 20.000,-Ft/nap (4+1fős ház konyhával, zuhanyzóval felszerelve), nagyon korlátozott számban még elérhető, foglalás egyénileg a kemping címén:

Info: Európa Kemping

Cím: H-8226 Alsóörs, Füredi u. 1.